SELAMAT TINGGAL

Sila Move on, please!

Aku dah lama move on, Aku begini bukan kerana kau tapi ini hidup aku inginkan dan kau tak perlu rasa simpati atau rasa bersalah.

Sudah banyak benda yang cuba aku pertahankan dan cuba segalanya untuk kita tapi kamu awal-awal putus asa, aku berjuang sendiri tapi kamu biarkan aku sendiri tanpa kamu peduli apa impian yang kita cuba bina. Saya tahu kamu dah cuba semampu boleh.

Tiada yang lebih hebat dari cinta Tuhan, Terima Kasih kerna pernah hadir dalam hidupku dan kenangan yang telah jadi kenangan. 

Ketawa, senyum, gurauan yang buat aku dulu fall in love, tapi kini senyuman itu cuma kenangan. Kini kamu sudah ada life sendiri, tapi aku tidak punya sesiapa-siapa, aku cuma ada kenangan denganmu hiasi hidupku, sampaikan aku tertanya, kenapa aku begini.

Kenangan selama 8 tahun (2005-2013), 1st love. Terima Kasih dan selamat tinggal.

Ulasan

Catatan Popular